Urari pentru toti cei dragi...de sarbatori!

     Vă cuprind în sufletul meu ca într-o palmă și vă privesc pe fiecare după puterea mea sufletească, fiecare aveți un nume și un loc în inima mea. Domnul să va dăruiască tuturor pace, bucurie, bunăstare sufletească. Lumina dumnezeiască să inunde ieslea inimii noastre că să fim nascatori de fapte vrednice de mântuire!



    Vă urez tuturor să fiți frumoși ca florile de Mai și senini ca un răsărit de soare, să fiți (fim) mulțumiți de ceea ce ne dă nouă Domnul și de cele bune și frumose dar și de încercări, să mulțumim Domnului. Un an mai rodnic în fapte de mântuire și în clipe de pocăință, adevărată... așa îmi doresc eu așa vă doresc și vouă tuturor celor dragi!

Iertare pentru cei la care mesajele mele ajung mai tarziu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu